wtorek, 25 grudnia 2007




Od: Arturo
Data: 2006-08-17 22:57
Do: Juanita
Temat: Re: napiszesz?


Witaj !


Nie mogę zasnąć, chyba mam trochę podwyższoną temperaturę. Włączyłem komputer z nadzieją, że będzie coś od Ciebie i nie zawiodłem się.

Wychowałem dwie córki. Mają 30 i 26 lat. Wiele z nimi rozmawiałem, gdyż jak wszystkie dzieci miały problemy i stwarzały problemy. Jak się dobrze zastanowić, to powielają przeważnie nasze problemy z tego samego okresu życia. Nie mam z Tobą innego, szybszego kontaktu a doświadczenie posiadam także z gabinetu lekarskiego. Napisz więc, jakie masz problemy z Cataliną.
Mózg ludzki jest jak komputer - jeżeli ma większość danych, znajduje wyjście z problemu. Wszystkie dzieci są nasze...

Przy okazji przesyłam w załączniku dwa zdjęcia z wieczorku literackiego z Benidormu - maj 2005. Nie przejmuj się - wszystko co złe - minie.

Pozdrawiam.
Arturo (herbu Piguła).

Brak komentarzy: